Sunday, January 20, 2013

Walimatul urus : Apek & Leuniey




Hari tu tak sempat nak tengok rancangan khas walimatul urus Apek & Leuniy kat astro ria, dan disebabkan musim exam, yang ulangan pun tak dapat nak tengok jugak. But tonight, I will make sure that i won't miss the program. HIKHIK.

Bukanlah minat sangat dengan diorang, saje je nak tengok sebab nampak macam best je. Rugi je tak pergi ke majlis diorang hari tu. Kalau tak boleh tangkap gambar banyak-banyak.

T__T.

Pape pun jangan lupa saksikan walimatul urus Apek & Leuniy bahagian terkahir malam ini, di astro ria pukul 10 malam. Eh pukul 10 ke 9 eh? Konpius pulak..

Papai ! :)

2 comments:

aQu Mad said...

alamak rugi tak pasang astro..

Lieyda Sabri said...

xpo xrugi pun. dlm youtube byk :)