Sunday, August 19, 2012

Tak sangka. Siyes tak sangka. !


Assalamualaikum

Firstly, saya nak ucapkan SALAM LEBARAN buat semua khusus untuk blogger blogger and silent reader diluar sana. Saya memohon ampun sekiranya saya pernah terbuat salah samaada disengajakan ataupun tidak. Tetttt &^*%^ tiba tiba skema pulak.

Okay berbalik ke topik asal,apa yang tak sangka nya? HAHA. Ye, sebenarnya perkara ini betul betul diluar jangkaan saya. Sebenarnya saya tak sangka sebab saya mampu bekerja selama sebulan ditempat yang sama. Wow.

Tepukan gemuruh untuk diri sendiri *BIG APPLAUSE*

HAHAHA. Walaupun banyak cabaran bekerja, tapi saya tabahkan hati demi duit. Ye sekarang ni kita mesti jadi orang gila duit ye kawan kawan. Gila duit atas usaha sendiri tak ape, tapi jangan gila duit dengan mengikis duit jantan jantan diluar sana terutamanya jantan yang sebaya dengan bapak kita.

Whatever la, itu pun satu usaha jugak sebenarnya. HAHA. Oh terpesong pulak Abaikan statement tadi. Setelah bertungkus lumus selama sebulan sampaikan malam raya pun kena kerja jugak, rasanya perkara terbaik yang perlu dilakukan ialah memberi reward untuk diri sendiri.

HEHE. Kecoh betul la minah ni kan, kerja sebulan pun kecoh, orang dah bertahun kerja tak kecoh macam ni pun. Eh rilek la babe, ni cite gua, kalau rasa jeles ke ape ke, sila up entry kat blog lu kayh.

Okaylah tu jeeeeee. Salam aidilfitri :)

No comments: