Thursday, April 26, 2012

Puding roti


Hari ni mai masak masak. Cuba cuba belajar jadi chef and preparation untuk masuk alam perkahwinan jua. Wakaka. Gatai nooo. Takla, saje saje je, tiba tiba rasa nak makan puding roti. Apa lagi, buat je la, bukan susah mana pun.

Eleh, poyo. -.-

Dah lama sebenarnya nak buat puding roti, tapi barang tak mencukupi. Hari ni pun susu segar or susu sejat takde tapi saya gantikan ia dengan susu manis sebab gula pun takde. KAH KAH KAH.

Kalau nak resepi, boleh ambil dari sini Planetmira.blogspots . Oke, ayuh kita lihat hasilnya..


Tadaaaaaaaaaa !! Mak aihh, buruk sungguh ghuponye ye. HAHA.






Eh apa yang kaler kaler biru atas puding tu? Haaa kalau nak tau, yang biru biru tu dipanggil Choclate rice. HAHA. Nak buat macam mana, raisin nya takde, terpaksa la tabur coklat rice, biar nampak colourful sikit. KUI KUI KUI.

Oke la ye, nak pi melantak kejap. Papai ! :D

5 comments:

aku HaniAsyira said...

baca entri tgh lapar.. aduhai.. =)

Lieyda said...

hehehhe

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

puding roti?.. serius beb xpernah dengar.. tp cm menarik je.. hehe

Lieyda said...

hehehe cuba la buat. sodapppp

chemay said...

bukan haritu lieyda kata nak post kat chemay sikit ke?
takde pon?
*majuk