Monday, February 27, 2012

TRW di mana- mana :)

Salam uols.

Since last year saya tiba-tiba terminat dan terlibat dalam arena bola sepak. Err bukanlah terlalu meminati dunia bola sepak sebab saya cuma minat pasukan The Red Warriors saje (TRW). HIHI. Ni gara-gara rumah sewa saya berdekatan dengan stadium Sultan Muhammad ke- IV.

Okay tak nak cakap panjang, ni antara koleksi gambar saya dengan pemain kesebelasan utama TRW. HIHI


KFCM


Matyo


Roya

And this is the latest one. Gambar ini di tangkap semasa friendly match dengan team Singapore, 25/02/12. Hihi. Tiba-tiba terjatuh hati dengan Piya.. Manis betul awak Piya. HIKHIK


Piya

Oh tak lupa, kereta saya pun hampir dipenuhi dengan barang-barang TRW. Sejak dua menjak ni suka sangat kumpul those stuffs. Dah nampak macam kereta lelaki dah. Dalam bilik pun dah ada sticker diorang semua. Korang apa tahu. Saya peminat fanatik TRW. Kuangkuangkuang.

Oh ye, kelantan menang 2-1 hari tu. Hidup TRW. ! Long live TRW. ! haha

Till meet again. Papai :)



1 comment:

tomatokering :) said...

weeeeeeeewittttttttttttt kemain bergambar2 naaa :P