Monday, August 15, 2011

Orang yang di follow lebih banyak dari followers. Kahkahkah

Hye dear ;)

Nampak tak tajuk tu? Haha. Agak-agak korang terasa tak? Eh eh eh saya tak berniat nak menjatuhkan korang ye, ini semua cerita saya, tak berkaitan dengan yang hidup atau mati. Hehe.

Begini, dah beberapa bulan saya tak follow orang, maaf, saya bukan la blogger sombong tapi ni semua gara-gara orang yang saya followlebih banyak daripada followers saya. Haha. Tak seimbang langsung. Eh tak percaya? Hampeh betol la.

Nah tengok !


 571 !! Haha.


459 Followers ! Haha

Jauh giler beza dia kan? So saya dah decide taknak follow orang selagi followers saya tak sampai target. Kehkeh. Kejam bukan tapi tu la padahnya bila cakap " i follow you, you follow i k". Adoii. Dulu sangap sangat nakkan follower sampai cakap macam tu tapi bukan nya semua yang kita follow, follow kita balik. Ye tak?

So saya memohon maaf kalau ada yang terase. Bukannya saya tak follow orang langsung. Ada je saya follow cuma blog yang betol-betol menarik baru saya follow. And kalau anda nak unfollow saya pun takpe. Tak kisah. Saya buat blog bukan semata-mata nak suruh orang follow tapi sebab blog ni dairy saya walaupun jarang ber-update :)

So sorry. Oke la ye. Papai ! :D

Pstt : Nak cakap saya bajet? A'ah. Memang pun. Kesah??
abes la, lepas ni konfem xde org follow aku. haha

13 comments:

ArELeEz said...

yg penting sincere..

Freaky said...

haha adakah mengamalkan i folow u, u folow me ?

Lieyda said...

kak areleez: betol2.itu paling penting ;)

Lieyda said...

firdaus: dulu dulu la.skg tak dah.hehe

kim heeruul said...

yang penting orang mcm gua nie,selalu bace entry lu..penting pembaca tu penting..^^
if dia follow then dia baca entry2 lu,itu la yg dinama kan follower..^^

cik aisha said...

saya xamalkan i follow u, u follow i pun...tp mmg sama kes gak follower kurang dari blog yang difollow...haha xksh la...yg penting setiap blog yg difollow ada manfaat dan ilmunya yg blh kita dpt...xrugi punkn..:)

cik aisha said...

saya xamalkan i follow u, u follow i pun, tp sama gak kes sebab follower kurang dr blog yg difollow..xksh la..setiap blog yg difollow tu ada manfaatnya walaupun dia xfollow kita semula...yang penting kita hepy berblog...:)

Aimie Diyanna Benignant said...

setuju. yang penting kita ikhlas nak folow org kan kakak? hihi..

irine: irinenadia.blogspot.com
hanis: hazanis.blogspot.com
syamsina : strawberryna76.blogspot.com

Sudi2 lah follow saya ek? hehe tq

Hanie_Dew said...

rasanya commenter lagi penting kot dari follower.

Lieyda said...

aimie: sy dah follow awk la. dah lme da :)

Lieyda said...

hani: a'ah. semestinye kan? xpe la,yg penting respon yang diterima.itu paling penting

Lieyda said...

kim: yeah yeah. itu betol. *tepuk tangan * haha

Mr.Thinker@Ali said...

tepuk dahi. HAHA! skg saya dah x follow org. just copy url blog dan masukkan dalam senarai google reader. so, yg akan update hanya mereka yg tersenarai. segala follower yg hanya sekadar follow, hai2 bai2. kejam x? hahaha. :)