Friday, July 1, 2011

Alhamdulillah. I can further my study :)

Hye morning peeps

Sekarang ni happy sangat. Sangat-sangat happy dan lega. Alhamdulillah, akhirnya result untuk further study dah keluar. And saya dapat first choice course yang saya mintak hari tu. Shuke-shuke ^^

Oke saya dapat Course Marketing at UiTM Kota Bharu. Haha. Dekat gila dengan rumah. Tak sampai 30 minit pun. Hihi. Nampak gaya nya, saya tak keluar daripada area Kelantan jugak la ye. Tak jauh dari rumah dan tak jauh dari ehem-ehem saya. Kuikui

Tapi sedih, geng rapat saya semua mintak kos lain. Lepa ni dah tak boleh jumpa diorang dah. Macam mana la kawan baru saya nanti ye. Hope dapat yang sama kepala if not haish, i dont know what will happen. Janganla dapat yang skema sangat.

And yang paling penting azam baru. Bukan setakat nak dekan saje tapi nak jugak dapat pakai selempang tu. Tu memang special. Dapat ANC kot, sape tak bangga. Dapat grad dengan first class honour, fuhh bukan calang-calang orang. Tapi ramai member saya dapat for diploma hari. Saya? Just boleh tumpang bangga untuk diorang je. Huhu

K la. Nak mandi. Nak brekpes. Jom makan sama-sama :)

Papai ! :D

14 comments:

Elih Japahar said...

Tahniah! murah rezeki awak kan..yg penting tak berjauhan dr ehem ehem haha..

Lieyda said...

hihi alhamdulillah.hehe

msredcheesecake said...

Cik lieyda,
Congrats dear....mesti best...dpt kawan baru nanti....hheee...msred dulu study marketing gak...

Lieyda said...

wah ni kira msred ni senior lida la ek. hihi

Atika Farha ;D said...

congrats u! i pun dapat my 1st choice jgk! :)

tia @ Ini Kisah Tia said...

jangan risau , mesti dapat kawan yang baik punya :)
jaga diri oke!
btw , lagi elok dekat dengan rumah . taklah kejutan budaya sangat kan ..

TAHNIAH!!

Lieyda said...

tia: hehe hope so.tengs dear :)

Lieyda said...

atika: wah congrates jua dear !

reenapple said...

congrats dear....

Ain Zulaikha said...

haaaaa blaja elok2 deh hehehe

harrazdani said...

congrat...dan gud luck utk yang seterusnya.....;)

apik pehe said...

tahniah mek..biler masok?

Lieyda said...

reen: tengs dear :)

apik: masuk buln 9 ni,skli ngn sep2 degree hok len. tengs apik

harraz: i will. tengs ye

ain: hehe akn ku igt pesanan itu.hehe

ain revival said...

studi leklok~hehe

jgn malas macam ain..kui3