Thursday, June 30, 2011

Selepas 3 hari bekerja


Errr Sebenarnya..

Saya dah berhenti kerja. Harap maklum :D

Penat. Tak tahan. Tak kisah apa orang nak cakap.

Tempat tu takde ekon. Takleh duduk,kalau nak duduk kena curi-curi duduk

padahal cctv merata tempat. Bos yang tak best. Layan pekerja macam kuli batak.

Ni mesti tak belajar public relation ni. Haish 

=.="

Tapi bos tak tau yang kami dah quit. Kami siapa?

Me and the gangs la. Haha. Padan muka bos. Siapa suruh cerewet sangat. Kan dah kena !Kuang3


Owh ye, tadi saya keje start pukul 9 pagi- 10 malam. Cerr bayangkan betapa hampir patah nya pinggang saya disebabkan tak dapat duduk !

Oke la ye. Papai ;)

p/s: Nanti saya buat tips untuk nuffnang kayh. Sorry sekarang penat sangat. As salam :)

5 comments:

kim heeruul said...

mmg patut hang cabut...
haha..

Freaky said...

hehe kalao keje macam tu, freaky pun akan quit gak

Lieyda said...

kim +freaky: see see korang pun sokong kan saya benti kerja. haha

apik pehe said...

hehehe..terus bendti keje..

jom la tengahri khamis kat kbmall

reenapple said...

saya sokong.. hahah