Saturday, June 18, 2011

Mat saleh nyanyi lagu dikir :)


Tak percaya? Tengok sini :)



Haha. The sound lil bit weird but sokey :)

And these are the original singers. MasyaAllah >.<




Hai seksa pandangan mata.

Tak malu nya diorang kan? Padahal nyanyi lagu dikir je kot. Tapi sesetengah pendikir kata, diorang bukan nyanyi lagu dikir tapi lagu yang diubah ke bahasa kelantan. Entah. Tak tahu sejauh mana kebenaran nya. Buat memalukan negeri je. 

Tapi orang kata sorang je pun orang betol-betol kelantan dalam video klip ni. Tu yang namanya adik wanie tuh. Dah pernah jumpa dia. Memang seksi tahap gila babeng. Haha. Semua bajet korea la konon pakai macam tu and menari segala bagai. Hampeh tol.

Heks >.<

7 comments:

EZAN IDMA said...

daftar je :) kat link ni :)
http://www.churpchurp.com/ezanidma/share/churpchurp-invite/

kotak bulat said...

dorg ni bukn penyanyi dangdut ke?
seksaa~

NOOR FATIN said...

seksinya pmpuan tu..

Lieyda said...

kotak: entah la.xtau.huhu

Lieyda said...

fatin: haha memang la.adui seksa

ain revival said...

sebenarnya ramai pompuan2 y nyanyi kt vdeo tuh asal drpd siam. siam kt loghat dy iras2 qlate jugak..nak2 y dup kt smpadan tuh~

Lieyda said...

ain: a'ah.semua org siam kot.huhu