Tuesday, June 7, 2011

Di KL ni. Bawak la i berjalan-jalan :)



Morning peeps


Nampak tak tajuk kat atas tu. Hehe. Ye, sekarang saya berada di KL. Sila la bawak saya jalan-jalan yep. Haha. Sekarang stay kt UIAM Gombak sebab ada member tengah buat short sem kat sini.


Ehh ehh stop disitu. Ni siapa yang mau bawak saya jalan-jalan ni? Sangat bosan sekarang. Yela, member ada kelas sekarang ni sampai pukul 5. So what should i do sementara tunggu dia abes class. Hukhuk


Err kejap. Nampak gaya, sejak tak update semalam, UV jatuh. Banyak cerita semalam yang mahu diceritakan kat sini. Tapi thanks kepada yang sudi berblogwalking sepanjang saya tak update ni. Hehe. Nanti saya pergi blogwalking kat blog anda pulak ye.


Nak mandi kejap. Stay tuned! :)

9 comments:

ArELeEz said...

ape lagik..?! bloggin' secara marathonlah! ;P

Lieyda said...

oo perli i yeeeeeeee

kim heeruul said...

jom kita pi blogjogging sama2..keh keh keh..
tapi sat gua nk pi kerja da..=P

Lieyda said...

alaaaaaaaaaa

Hanis Atikah said...

hehehe.. patut de bau..hehehe

Lieyda said...

dah mndi dah.hehe

ツ mIsS NaDEa ツ said...

bestnyee..
p la jln2 sowg2..heee

chemay said...

chemay dekat kl jugak.
kuala lipis.
nak jalan2?
hehe
boleh jumpe siti
:)

Lieyda said...

jom la jumpa siti.huk3