Sunday, June 12, 2011

Dapat BE. Yippe!!

Wow. Terbaik wokk!

Tak sangka dapat BE walaupun blog tak update semalam. Alhamdulillah. Dah lama dah tunggu BE ni. Last dapat bulan 3 hari tu. Alhamdulillah sekali lagi.

Hari tu saya hantar surat / tiket chenta kat nuffnang. Dua kali tau saya hantar tiket tu.Dah hampir seminggu dah, hari ni baru dapat. Terima kasih tak terhingga kepada uncle nuffnang. Lain kali bagi lagi ye. Hihi

Yang paling penting, terima kasih kepada korang yang sudi klik kat iklan saya tuh. Terima kasih ye. Lain kali klik la lagi.. Hikhik

Eii tak sabar nya nak cash out kan duit ni. Heee~

Mood: keterujaan melampau!

18 comments:

Syazwan said...

saya tak dapat lagi nie ;(

Lieyda said...

syazwan: huhu try hantar tiket kepada nuffnang

zOeY zAu YaH said...

hanter tiket apa meh? sorry saya x phm sgt pun psl nuffnang nih..BE tu pun saya x tau hehe

Freaky said...

wah tahniah :D

Lieyda said...

zoey: be tu kita dapat duit hasil daripada org klik kt iklan kita.kt nuffnang tu.try cek kt my link tu :)

Lieyda said...

freaky: thanks :)

NUR AIN AZMAN said...

wah, untung lahhh :)

FOLOW u ^^

fiQ'Ra Pancake said...

huhu~ congrats yea :) jeles2 :P gurau je

naem glizzy said...

excited nye diee :)

chemay said...

wahh best nyee..
nanti dapat earning banyak.
belanja chemay eh?
hehe

Atika Farha ;D said...

u, nuffnang tu buat camne. i tampal iklan dorang kat blog i takde effect pape pon? BE pun apa?

RedVixen said...

seronoknye! tahniah!

Lieyda said...

ain:oke nanti i g polo u k :)

Lieyda said...

fiq'ra:hehe jgn jeles2 ye syg

Lieyda said...

atika:nanti i eskplen pasal ni k :)

Lieyda said...

red:hehe sgt sonok tau

Lieyda said...

chemay:boleh je.singgah la kt klantan ye.hehe

Raji and Yeen said...

woahhhh best btol.. jeles nyer begini >.<