Friday, May 20, 2011

Tiada hati lagi. Hurm



Assalam people.


Saya disini tiada hati lagi untuk berblog. Adoi. Jiwa kacau. Owh jangan dibuat assumption melulu. Ini tiada kaitan antara yang hidup dan yang mati. Eh apa yang saya merepek meraban ni. Haish. Saya tak tahu nak cakap apa.


Tapi kalau tak blog sehari, boley angau jadinya. Oleh itu, nak tak nak, saya perlu jugak menaip. Owh semalam tak update blog sebab sibuk berdating. Lepas tu terus balik ke rumah nenek saya dan tidur kat sana. Sana takde internet, hanya astro semata-mata yang ada*err perlu ke mention disini*


Tadi tengok nuffnang. Owh makin bertambah BE saya. Alhamdulillah. Tak banyak. Sikit je. Tapi lepas la untuk buat kenduri kahwin nanti. *erk, melampaunya.* Owh itu hiperbola semata-mata. Duit BE saya hanya lepas untuk makan di warung-warung sahaja.


Owh terima kasih kepada yang klik iklan saya. Lain kali klik lagi ye. Terima kasih. :)


P/S: Mood untuk berblogging sudah normal.Nampak sangat materialistik nooo =.="

11 comments:

hawiz said...

lor...naper?....

Lieyda said...

hehe.sje je.hee

areteacar said...

bestnya dpt BE. hehe...

rara pinkmafia said...

heheheheh chaiyok2 utk dpt BE banya.leh buat kenduri kawen grand2.

eyqa amin said...

ahaha^^
follow u :p

ReEnaPpLe said...

dop paham..kua3..

the phantom kid said...

mai n'lawat blog ore klate jgok..nati singgoh la blog kawe ..

Lieyda said...

areteacar:huhu.best tp ckit je pun :)

rara: haha.jgn mimpila.be dpt ciput sgt.haha

eqa:owh tengs dear :)

Lieyda said...

reen:dok pahang tang mana tu?


kid:bereh2.nt kawe g :)

miZ nUr said...

hye..saye nk gedik2 menyinggah di sini...bluekkk.

Lieyda said...

hai.awk meme gedik .:D