Tuesday, May 10, 2011

Segmen Khas ar-rifke.com | Pencarian 100 Blog Top Blogger Baru



Yeah. Sehari dua memang terlalu rajin join segmen-segmen yang dianjurkan oleh blogger-blogger otai. Haha. Dah tak tahu nak buat apa, rasa nya elok kalau luangkan masa untuk join segmen-segmen tersebut. Haha. Oke la, tanpa membuang masa, ayuh kita join. For more details, Click here!!


1) Berapa lama dah blogging.


- Lebih kurang 8 bulan 1 hari. Since eid last year if i not mistaken. Mula-mula jarang sekali update entry sebab tak tahu nak tulis apa kan and then lepas baca banyak blog orang, baru lah dapat idea macam mana nak update entry. *Wah. menariknya skema nya ayat* T__T


2) Kenapa suka blogging.


- Kenapa suka blogging ye? Kenapa ye. Hah. Tertarik dengan blog orang la. Nampak semua blog cantek-cantek je. Lepas tu suka baca cerita baca cerita orang and paling penting boley kenal ramai orang dan bertukar-tukar pendapat. Lepas tu, kalau ada status panjang-panjang yang tak leh tulis kat fesbuk tu, blog adalah medium yang terbaik. *Peace*


3) Blog kamu mengenai apa.


- Owh blog saya ada pelbagai jenis cerita. Cerita chenta antara saya dan si chenta hati. Ahaks. Cerita family, kawan-kawan and pasal selebriti pun ada. And cerita meraban la kowt yang paling banyak. Yela, asal ada idea je terus tangan ni gatal nak menaip. Yang penting takde pasal politik. Har har har


4) Harapan dalam dunia blogging


-Harapan ye. Erm. Bunyi macam saspen je. Harapan saya semoga saya dapat ramai kawan-kawan yang sudi bertukar pendapat dengan saya. Takmauh kawan-kawan yang suka kutuk orang. Kalau dah menyampah baca blog saya ni, boleh la blah ye. Haha. And kalau boleh, saya taknak jadi mangsa hentaman orang. Saya tak bersalah *sobbing*. Moh la kita ramai-ramai berblog. Bukan apa, leh la share pendapat,. Ye tak? *wink*


Oke tu aje. Fullstop!

8 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

gud luck yerk... ingat nak join gak.. tapicam banyak jer prosedurnye... hehehe... :)

Lieyda said...

lah mne de.join la.huhu. btw,tq :)

Nurul Hamimi Awang Japilan said...

salam perkenalan =D berjalan-jalan di sini n follow

RedVixen said...

smoga anda suksess! :)

Lieyda said...

tq red. xoxo

Lieyda said...

nurul: tq.follow anda jua :)

Fauzie Jasmani said...

Singgah gegar Top blogger Baru ni dulu..Good Luck!

UpProfits Latest Entry : [Hangat] Oh! Indahnya Alam Perkahwinan..

solomolo said...

singgah dari blog ar-rifke.com ...
happy blogging + senyum selalu...
[^_^]


http://solomolo.blogspot.com/