Monday, May 2, 2011

Malas nak update tapi...

Hello ye ye saya tahu. Korang tengok tajuk entry hari pun dah tahukan yang saya malas nak update blog hari ni tapi bila pikir balik rasa tak best pula tak update. Yela, semalam saya dah berazam paling malas sekali pun saya tetap akan update blog sekali sehari. Tu memang malas tahap gaban dah tuh. Haha

Owh ye, apa yang korang buat hari ni? Yang kerja tu selamat bekerja tapi yang cuti semester macam saya ni korang buat apa ek? Saya baru je balik dari Munduk. Do you know where Munduk is? Munduk is located at Thailand. Dan border nya bersebelahan dengan Pasir Mas and Rantau Panjang. My home town.

Hari ni ramai pula orang kat Munduk, selalunya takde la ramai sangat kalau hari Isnin tapi orang kat sana tadi mengalahkan hari cuti sekolah. Ramai gila. Kebanyakkan pun orang luar Kelantan yang datang memborong. Yela semalam kan cuti hari buruh, so ramai la yang ambil peluang balik ke Kelantan dan alang-alang balik ke KL dan kawasan yang sewaktu dengannya tu diorang singgah la kat Munduk dulu. I guest so. Haha

Hurm oke la ye, nak tidur lah. Penat.! Lepas balik dari Munduk tadi i did some chores. Kesian my brothers sebab tak makan nasik lagi. So terpaksa masakkan untuk diorang. Saya sendiri pun belum makan lagi tapi rasa mengantuk lebih menguasai so saya mahu tidur dulu. Ngee~

Oke people. See yar ! :)

6 comments:

EYFAalias said...

wow. bestnya g Thailand. kite duk umah aje. haha

Lieyda said...

haha dekat je pun,xsampai 30mnt dr umh :)

mariatul_m0hamadiah said...

waahh.. teringin nak sampai thailand.. tapi kelantan ngan trengganu pon tak sampai lagi.

Lieyda said...

klu dah sampai cni roger2 lah ye :)

Heidi Shafiq said...

munduk byk awek lawa x? :P

Lieyda said...

banyakkkkk sgt...Awek siam r.haha