Saturday, May 21, 2011

Hangat-hangat tahik ayam!


Hello and a very good evening to people out there.

Saya disini mahu menyampaikan sebuah syarahan yang bertajuk "Hangat-hangat tahik ayam". Tahukah kamu apakah maksud disebalik hangat-hangat tahik ayam? Kalau kamu tak tahu. meh saya terangkan disini.

Hangat-hangat tahik ayam bermaksud melakukan kerja separuh jalan.  Contohnya bagai melepas batuk di tangga. Ye murid-murid, hari cikgu nak mengajar berkenaan peribahasa. 

=.="

Haha. Sebenarnya saya nak cakap saya dah tak dapat teruskan cabaran "The 10 things challenge" tu sebab saya dah rasa bosan. Hehe. Jangan marah ye adik kakak diluar sana. Hanya dua cabaran sahaja yang sempat saya buat. Kikiki

Kalau nak tahu tekan sini dan sini dan jua sini. Itu sahaja yang sempat saya buat. Hehe. Itu lah yang dipanggil hangat-hangat tahik ayam.

Sekian terima kasih
.








8 comments:

ArELeEz said...

kenapa taik ayam, ek? disgustin' betul! hu3..

Lieyda said...

euw haha

FarhanahAdzlan said...

entry yg lawak..haha..:)

Ain Zulaikha said...

kalau kita jadi hangat2 taik ayam, hidup entah kemana

ReEnaPpLe said...

macam biskut yang masuk angin... hangin 1 badan aku..kah kakhgahaha

Lieyda said...

farhana: yeke? huhu

ain:yep2.dats rite, hehe

reen:hahaha tau xpe

msredcheesecake said...

CIK LIEYDA,

TAHI AYAM HANGAT KE?PERNAH RASA KE? KEKEEE.....

KALAU DA TAK BOSAN SAMBUNG BALIK CHALLENGE NYE...

Lieyda said...

msredcheese:yucks.haha. oke2 huhu