Monday, May 9, 2011

Berubah lagi :)

So as you all nampak, blog ku ini berubah wajah lagi. Haha. Dah lama dah nak buat blog simple-simple macam ni but still nice lagi kan? Opps. Terpuji blog sendiri pulak. Hekhekhek. Ke blog ni tak cantek jugak? Haish cepat cakap cantek sebelum saya menunjukkan betapa berbisa nya penyepit ketam saya. Hee~


Oke la, tak kisah la korang nak cakap cantek ke tak, tu depends on your opinion la kan. Tapi bagi saya, saya lebih suka macam ni je. Even blog ni plain je background dia, tapi tetap shomel dihati saya. Wakaka. Sebenarnya saya tukar template sebab nak fit kan dengan header baru saya tu. Cun tak cun tak? Hesy. Bukan saya yang cun, header tu yang cun. 


Cun kan? Dah la free. Tak sia-sia buat entry khas pasal free header ni semalam. Tak tahu? Boley baca sini. Special thanks to abang kei seichi sebab sudi jugak buat untuk saya ye. Sebenarnya tak sangka cepat dapat sebab semalam tengok kat tempat komen tu, ramai gila yang suruh dia buat. Huhu. Thanks a lot ye bang :) *sukati aku je panggil dia abang* Haha


Oke la ye, mahu chowchinchau dulu. Haish. Tak puas tengok header tu. Rasa nak peluk-peluk je. Kuang3


P/S: Owh ye, Aizat is my 200th follower. Thanks sebab sudi follow blog buruk ni. Sila la usha-usha blog Aizat. Menarik tauuu.And not forget, thanks to everyone who done followed my blog. Thanks again :)



9 comments:

amir aizat said...

its okay.same2!!heheh

Farhan Zulhusmi said...

kalau satu..satu ronok...kalau dua..dua ronok kalau tiga tak panggil tiga ronok tapi beronok-ronok...hehehe

bestkan dapat header baru...
tahniah...

Lieyda said...

aizat: huhu

farhan: best bst. free pulak. mne xbest nye. haha

ReenAppLe said...

saya pom nak jugak...p i malu la... wahahha
simple jer... that yang i suka..kui3...

rara pinkmafia said...

huaaaa pic ngah main pool.ganas2 =)

sue perbs.. said...

best la ade org wat kan header... sy gak de header sndiri lgi... ape pon wlupun dh tukar layout girl kat shoutbox tu tetap mnarik prhatian.. hehe

Lieyda said...

haha.tq ;)

Siti Mashitah Saidin said...

wua.. nice la!~

Lieyda said...

huhu.tq dear :)