Tuesday, April 19, 2011

Nyah kau dari sini SYAITON!!

"Bila semua orang tengah bizi study,boley pulak kau online ye Lieyda.Haishh.Cakap nak deanlist semester ni.Boley ke kau mencapai matlamat kau tuh kalau macam ni lah cara kau study.Haishh."


Oke ye tuan-tuan dan puan-puan sekalian.Itu adalah monolog dalaman saya sendiri bila saya malas study.Ececece.Menyampah kan? Sedar pun diri malas study tapi tetap takde pape perubahan pun kan?Hahaha


Well well well..Sebenarnya saya baru je siap mandi ni,tiba-tiba nampak member online pulak,Perasaan nak meng-online kan diri membuak-buak.Dah cuba tahan dah tapi tak dapat.Bukan salah saya ye.Salahkan syaiton yang menghasut saya ye.Ngeee~

Heyy syaiton syaiton.Amat jahat ye kamu.Haish.Actually saya start study dari pagi sampai la pukul3 tadi.Kenapa saya off pukul 3 tadi?? Kenapa ye? Owh sebab saya mahu menonton Marimar.Mesti korang pun tengok jugak kan? Cepat ngaku kalau tak kena cubit. Haha

Lepas tengok Marimar, saya tidur kejap sampai pukul5.30 petang and then took a bathe after that performed my pray and till now i am here. Wawawa. Tiba-tiba mood nak study tuh dah hilang tapi jangan risau ye tuan-puan, saya sekarang ontheway nak offline dah ni.Mahu study even roommates saya semua nya sedang tidur sekarang,seorang lagi tak siap-siap lagi mandi.Haish lama bebenor mandinye. *alamak,kalau dia baca ni habes la saya* haha

Oke lah ye darling-darling sekalian, saya mahu off dulu.Chowchinchau :)

P/S: Mood sekarang nervous gila! >.<

No comments: