Sunday, April 3, 2011

Kenapa tuduh saya?

Hello peeps

Hurm.Hari ni rasa takde mood nak pergi kelas.Sekarang sepatutnya ada kelas ENT tapi boley pulak saya ponteng ye..Opss.Bukan saya sorang je,hampir semua orang dalam rumah ni ponteng.Al-maklum la,semua silibus dah habes,so kalau pergi kelas pun tak belajar jugak.*haish pandai-pandai je aku ni*

Owh sebenarnya memang saya takde mood sangat-sangat.Bukan apa,rasanya ada orang tuduh saya putuskan frienship dengan kawan baik dia.Kenapa tuduh saya?Sebab saya ni ex laki tu ke?Sori la,sejahat-jahat saya,saya takkan putuskan friendship orang lain meskipun once saya pernah terpikir nak buat macam tu.

Yes,i admit,saya ni bukan baik sangat.Mesti korang cakap saya hipokrit ke apa ke kan?Hurm,Takpe.Terserah kamu,saya tak boley menghalang mulut dari mengata.Saya cuma bersyukur sebab dapat pahala free.Yela,boley jugak cover-cover dosa saya yang lepas ye tak? :D Terima kasih la kepada yang sudi menderma pahala tu.Kalau boley,derma la banyak-banyak ye.

Yela,saya ni orang jahat kan.Semua nampak salah saya je kan.Apa- apa yang berlaku,mesti korang pikir saya yang suruh dia buat kan?Hurm oke.Takpe,tak kisah.Pikir la apa sekalipun,hidup saya tak terjejas.Saya hanya mahu berkawan dengan semua orang,but sorry,i cant be just like before with my ex.Yela,even saya dah ada boipren,saya tetap rasa jealous..Tamak kah saya?

Saya rasa saya biasa je sebab saya tak rebut dia dari siapa-siapa.Dia pernah ajak saya baik semula tapi saya taknak sebab saya dah ada orang lain.Nanti kalau saya terima karang,ada pulak mulut soksek soksek cakap saya curang kan?Ehm.Tapi macam mane eh nak neutralkan perasaan ni.Rasa terseksa jiwa raga je.

Saya pun kadang-kadang pernah jugak rasa diri ini tamak,tapi saya sebagai manusia biasa tak boleh mengelak dari berasa cemburu.Yela,saya pernah kapel dengan dia for a long period even not so long but still there is a feeling on him.Memang nak baik macam dulu tu mustahil tapi kenapa ye kenapa,perlu ada nya perasaan buruk ni.JEALOUS!.uhh >.<

Tapi tolonglah fahami perasaan saya,saya taknak gaduh dengan siapa-siapa.Tolonglah jangan tuduh or fikir yang bukan-bukan lagi.Kalau kamu nak kapel dengan dia pun kapel lah,saya tak kisah tapi please la,jangan ingat saya nak rampas dia dari kamu.Saya dah ada boipren yang ensem,saya cuma nak berkawan saje dengan dia and saya tak pernah suruh dia putuskan friendship kamu dan saya mahu tanya kamu,pernah ke dia cakap tak mahu kawan dengan kamu?Pernah ke?Kalau pernah bukan salah saya k sebab saya tak apa-apa pun.

And saya mintak maaf yang amat sangat dari hujung rambut hingga hujung kaki kalau saya pernah buat silap ke,buat awak terasa hati ke,saya mintak maaf sangat-sangat.Saya mahu berkawan dengan awak.Saya bukan mahu berbuat jahat on you.Tapi kalau kamu tak mahu kawan dengan saya lagi pun takpe,saya nak buat macammna kan,saya tak layak nak berkawan dengan orang macam kamu.And if saya rosakkan or renggangkan hubungan kamu dan dia,saya minta maaf,.Dan saya jelaskan sekali lagi disini,saya tak akan mungkin kapel dengan dia lagi.Saya minta maaf diatas perasaan cemburu saya yang tak bertempat ini.So sorry my dear.Hurm


P/S: i am also not your stalker baby.Never be.

No comments: