Friday, April 22, 2011

Akhirnya....

Akhirnya berjaya jugak saya buat button like untuk blog terchenta ini. Ingatkan susah tapi senang je. Amboi poyonyo ayat engkau Lieyda. Whateva, like i care though.  Haha. Dah lama sebenarnya nak buat button tu tak pandai + malas + tak minat main edit-edit HTML  tapi mujurlah, nak buat button like tak sesusah yang disangka.

Owh senang pun sebab ikut blog tutorial je. Nak tahu? Mari sini.. Saya ambik tutorial daripada Blog Comel Ini.. Blog ni sangat comel. Simple but cute and tak berat. Biasa lah, nama pun lagi blog tutorial kan Haha. Macam-macam tutorial yang ada, korang usha-usha sendiri lah ye.


Tadi lepas berjaya buat like button tu tiba-tiba teringin nak edit blog supaya lebih cantek. Tapi tak menjadi. Aiyook. Nak buat shoutbox jadi macam hari tu, hari tu ada  Abang hensem yang jaga shoutbox saya tapi  disebabkan saya ni terlebey pandai edit blog, Abang Hensem tu dah meninggal.  Hari tu pun  Nieyoot yang tolong buatkan. Kalau nak harapkan saya memang hampeh la, takkan menjadi punye. Haha . Kalau tak mesti korang tak perlu scroll down shoutmix tu lagi kan. Ehm ada sape-sape tau tak tutorial nak buat shoutmix yang comel-comel? Kalau ada cakap tahu. :)


Oke lah ye, mahu solat and then study. Nak 4 flat sem ni. Chaiyokk chaiyook! Buhbyee :D

No comments: