Sunday, March 27, 2011

Penatnye!

Hello and assalamualaikum

This my quick entry..Sekarang i berada dalam bilik semakan for Selangkah ke UiTM...Hee~Masa line tak busy neh,kita online la sekejap even my supervisor dah warning tadi.tapi saya dengan degil + keras 
kepalanya  tetap online jugak!Hahaha

Boring jugak la duk sini lama-lama.Orang pun tak ramai sangat.Bajet ramai macam tahun lepas tapi tahun ni takde la ramai sangat.Biasa-biasa je.Bila jadi sukarelawan ni,macam-macam ragam manusia dapat dilihat.Ada yang frust dengan result,ada yang frust sebab tak dapat apply course yang minat  then yang paling sedih,ada yang tak dapat apply apa-apa sebab English Language dapat E.

Hurm.Kesian tapi nak wat macam mana kan,.takde rezeki.Kami kat sini hanya boleh bersimpati sahaja.Ada rezeki boleh la wat rayuan pulak.Jangan sedih dan mudah give up ye :) Masih banyak lagi peluang belajar.Hanya nak dan taknak saje.

Saya pun wat semakan jugak tadi and based on my SPM's result,saya layak untuk apply Asasi TESL..Wahh.Kalau saya tahu,dari dulu lagi saya apply.Tapi result saya bukannya best sangat sebab tu lah saya ingat saya tak layak apply TESL.Tapi takpe lah,takde rezeki.Maybe rezeki saya dalam bidang lain kot.InsyaAllah :D

Owh ye,sebenarnya saya update ni sebab nak cakap penat je tapi tiba-tiba rasa nak taip panjang pulak.HAHA.Penat tau jadi sukarelawan ni,kitorang kat sini dari pukul 8 lagi tapi saya dan member saya pergi dalam pukul10.HAHA.Lepas tu banyak makan je,biasalah,semua disponsor kan.Termasuk lah A&W.Thank you A&W!

Oke buhbye :)

2 comments:

ReeNAppLe said...

TEsl??? wah,,... best..aku pom ngat nak apply gak TesL.. p tak jadik. sebab lagi minat accounting.. ngeh3,,.hahaha

Lieyda said...

pgk xdok rezeki cah. :(