Saturday, March 12, 2011

Khurafat

Siapa yang dah tengok cerita Khurafat angkat tangan...Takut tak takut tak?Gila ah cite tuh.Aku memang tak suka tengok cerita hantu.Bukan apa,aku ni penakut sikit orangnye.Nanti asyik teringat-ingat je kat hantu tuh.Tapi demi cerita khurafat,aku memberanikan diri untuk menontonnya.Gila ayat tak leh blah.Skema kowt.!Haha

Eh korang dah tengok ke belum ni?Kalau yang belum tengok tuh,cepat-cepatlah tengok ye.Haish.Promot pulak aku neh.Hehe.Bukan apa,aku malas nak ceritakan sinopsisnya.Aku tak pandai la kalau bab-bab bercerita neh.Tapi ada 1 scene yang membuatkan aku terkejut gila.Scene kat dalam kereta masa liyana jasmay nak balik rumah.Tiba-tiba ada hantu datang lempang dia.Gila kurang hajor hantu tu ye.HAHA.

Tapi siyes.Cerita ni agak best la berbanding cerita hantu yang lain.Kalau banding dengan ceita hantu Indon memang yang ni lah lagi best.Hantu Indon asyik tayang bab bodi yang seksi-meksi je kan?Hantu pun banyak yang menggoda,bukan untuk menakutkan.Betol tak?

Owh ye,masa aku taip entry ni,aku tengah tengok cite ni lagi.Belum habes lagi sebenarnya sebab tu aku tak leh nak cerita kat korang sinopsis nye.Saje je taknak fokus kat cerita ni,TAKOOT!Tapi cite ni pun dah agak lama sebenarnya.Aku je  yang baru nak tengok.Biasalah,aku kan outdated!Uhh. >.<

Mak aihh.Semput nafas aku wei.Kalau aku mengandung ni,konfem terberanak aku.Tiap aku berpaling.tiap kali tu lah hantu muncul.Apesal ye.Macam nak usik aku je.Haishh.Mintak jauh la...Ni pun aku intai-intai je.Aku tengok ngan member aku neh.Dia asyik gelakkan aku je.Tiap kali aku intai,tiap kali tu jugaklah aku nampak hantu.Tapi masa aku tak tengok takde lah nak muncul hantunya.Hishh.

Owh cite dah habes dah.Endingnya agak sedih.Sedihnya bila tengok mayat sendiri.Lepas tu tak sempat bertaubat pulak.Tskk.Tskk.Tsk.Okayhla ye.Chowchinchau

Buhbye :(

 p/s:sakit tekak aku tengok cite ni,asyik menjerit je.Haha



No comments: