Friday, March 25, 2011

Follower yang ke-100.Yippe!

Helloooo :)

Hari ni terlebey happy?Why?Why?Tell me tell me..HAHA
Takde la terlebey happy just terharu je.
Hari ni sudah cukup aim saya untuk mendapatkan

 follower yang ke-100.

Wahh.Rasa macam tak percaya lak.
Terharu kowt.Sudi jugak korang polo blog
i yang tak seberapa neh.
Tocey tocey.Uhuk3
*Nanges terharu/touching 

Nah.ni dia Follower opss maybe we should call
my new friend.Thats more proper i think. :)
EPI 
Selamat berkenalan Epi .Nanti saya polo kamu. :)

P/S:kepada followers yang lain pun saya sangat hargai anda disebabkan kesudian mem-polo blog saya 
TOCEY TOCEY YANG AMAT SANGAT! :D





5 comments:

epy (jerr..) said...

whoaaa!! o_O
tengkiu mention kn nma sy kt c2.
buat susah2 je..hehehh!

btw happy blogging! :)

apik pehe said...

wahhh..tahniah!!terus berusaha,,blogging ni best

Lieyda said...

epy:xsusah pun,mmg dah lme tunggu follower ke 100 :) tengs,same goes here :)


apik:hehe.tengkiu2.lida kna byk blaja dr apik lagi :D

ReeNAppLe said...

pergh 100 dah.. aku separuh pom x cukop agi... hahaha.. tahniah3..
aku plak cukop 100 entry... hahaha
aim kita sama tak?? ada angka 100 gak...ngeh3..

Lieyda said...

apple:nt follower mu lbh dr aku eh.entry ak xsapa 100 ag.nt sapa 100 aku t entry br lak.haha