Wednesday, March 9, 2011

Apa itu BE?

Hello my dearies

Kamu nampak tak tajuk entry hari ini?Kalau tak nampak,meh aku besarkan lagi mata kamu semua.Adakah kamu tahu apa itu BE or nama panjangnya buffered earning?Kamu tahu atau enggak siyh?Kalau kamu tahu,apa boley kamu cerita sama aku dong sayang??

Orang dah lama duk cakap-cakap pasal BE ni..Aku je yang selalu lambat..Outdated lah katakan..Macam mana nak tahu kita dapat BE ke tak eh?And apakah maksudnya skycraper ek?Apa fungsinya ek?Pening aku.haha.


cacamerbau
Skyscraper:





Biasalah.aku kan dikira newbie lagi dalam dunia blog ni.Baru 6bulan kowt aku start berblog.Padanlah kan kalau pengetahuan aku stil ditahap yang rendah.So kepada senior-senior blogger diluar sana,janganlah kedekut ilmu ye.Sila-silalah ajar saya.Hee~

Buhbyee and a million of tengs from me :)

2 comments:

ReEnApPLe said...

aku ,pom tak tao gak... nie pom first time baru dengar aku ingatkan BE tue buku ekonomi... ahakz... ngeh3

Lieyda said...

amboi2.mentang2 student cekgu bahari dlu,palo otok penuh ngn ekonomi jh lenim.haha