Tuesday, March 29, 2011

100th entry.Yippe!

Salam

Hellooooooo my dearies.This is my 100th entries.Wahh agak banyak jugak aku ye aku merapu dalam blog ni eh.Dulu masa mula-mula berjinak-jinak dalam dunia blogging,terpikir-pikir jugak boleh ke aku terus menulis, menulis dan berblog ni.Tapi ternyata, sampai saat ini,aku masih lagi menulis dan tak jemu-jemu berblogging.

Korang doakan lah aku semoga lebih maju jaya dalam dunia blogging ni ye.Tanpa korang siapa lah aku.Dan kepada semua followers aku,thanks sebab sudi polo blog cabuk aku.Thanks ye!Thank you so much!Mochos gracias buddies.

Oke la ye.Selamat malam dan mimpi indah ;D


 err taktahu apa perkaetan gambar ni ngan entry neh
p/s: Ayat tunggang langgang sebab otak dah mengantuk yang amat sangat!





2 comments:

apik pehe said...

yeah!!!lieyda boleh!!

Lieyda said...

hahaha.tengkiu apik tengkiu.tapi gk lmabt ag nk jd supo apik.huhu