Monday, January 10, 2011

Malas

Halo rakyat sekalian.....

Hari ini beta nak bercakap berkenaan malas.Sebelum itu beta nak bertanya,siapa tak kenal malas sila angkat ibu jari kaki ye..Semua kenal kan?Bagus-bagus,sila berikan tepukan yang gemuruh untuk diri sendiri*agak bongok disitu ye*


Hari ini beta bangun awal tau sebab beta ada kelas pukul 8 pagi tadi.Adehh la,mengantuk gila.Dah lama kowt tak bangun pagi-pagi lepas tu berjalan kaki dari rumah sewa menuju ke kelas.Sangat penat :( *jarak rumah sewa ke uitm adalah lebih kurang 5-7minit ye tuan puan sekalian*

Dah la hari ni 1 kelas je,lepas tu pukul 8 and then hari ni pulak kena pakai pakaian formal,malas gila nak iron baju sebab rasa cam "alah,1 kelas je,membazir je kalau pakai baju kurung,lainla kalau banyak kelas"
Haa..Itu lah yang buat aku rasa malas semacam je. *memang aku malas sejak azali lagi bab gosok-menggosok neyh*

Lepas tu sekarang,aku tak makan apa-apa pun lagi.Kesian sama aku kan? *sila wat muka simpati sekarang :( *
Ye,terima kaseh diatas keprihatinan kamu semua,beta shayaaaaaang kamu!aww *sambil kelip-kelip mata*
Bukan apa,aku memang malas nak makan sekarang sebab kalau aku makan sekarang,tak sampai pukul 1 nanti aku g order nasik pulak.*mcmne nak kurus ni hahh?*Hadoiiii

And sekarang i feel quite sleepy buddies..Can i have a nap for a while?Owh thank you my buddies.You are the best..Muaahhh.Goodmorning and have a nice day today.Bubyeeeee :D

si garfield gemuk yang pemalas

P/S: like everyone cares about me.HAHA

2 comments:

ReEnApPLe said...

sengal..!!!.kata nak berubah...azam baru la... bla bla bla... huhuhu
hu3...biasala... awal3 pagi memang malas..heheheh..
sila berusaha yerk..
chaiyok3...

Lieyda said...

mokaseyy di ats sokoman anda.hak3