Thursday, November 25, 2010

My Uncle's Wedding

assalamualaikum..
bertemu lagi kita dalam entri yang terbaru ini
diharap semua sihat2 sahaje je..

dalam entri kali ini
aku mahu bercerita tentang my uncle's wed
wed nye dah lepas beberapa hari yang lalu
tapi disebabkan ada masalah teknikal
barau sekarang aku berpeluang untuk
bercerita tentangnye..

dah melalut lak.ok strek to the point..
uncle aku ni sebenarnye adik belah abah aku
dia da berumor 29 tahun..
xde la tua sangat kan..
opss lupe lak,uncle aku kitorang pgl nye POKDIN

manakala my new aunty 2 umo nye 27thn
quite late for a woman to get married..huk4
tapi xpe la,org zaman skgr mne pandang semua 2 kan
aunty aku ni dipanggil CIK HA

have a look at those photos :)

dari kiri:cekna,kakcik,POKDIN,mok adik n me :)

ensem x pokdin i..?wawawawa
pngtin perempuan org mache,kt ngn bukit bakar
pnye la jauh lorong nak msuk umh dia 2...

eh sape yang lawa 2..?ahaks
alamak,terpuji diri sndri lak.wakakaka

sebelum majlis bermula :)

sebenarnya gmbr di atas adalah mse majlis sambut menantu
yang diadakan di rumah datuk nenek aku..
majlisnye agak grand ye..
yela,salu nye kalo majlis sambut nantu belah laki
biasa2 je kan..tapi untuk uncle aku ni,agak besar sbnarnye..

the reason was,datuk aku ckp,apa salahnya buat besar,
agipun dah lame xwat kenduri kan :)
xpe,semua dia tanggung,so orang laen ape kisah..ngeh3

ibubapa untuk kedua2 belah pihak


hantaran,ringkas je kan...

oke lah,dats all untuk entri kali ini,
bukan ape,aku hanya malas utk 
upload gmbr sje..hik3
ok jumpa ag..tataaaaaaa :)



<<<<oppss,ade ag.haha
tgkla muka penat ku.
penat tau,banyak kerja..
poyo je lebih.wakakaka
cheers! (^,^)

No comments: