Friday, November 5, 2010

bestie ever

oke.di post kali ini,saya mahu kenalkan kepada member2 yang selalu ada pada waktu susah n senang saya..pendek kata,these are my bestie ever,my skulmate,n colleguematess...

group of boj :)

group of boj ni member2 ak kt uitm kampus machang,merangkap sebagai clsmate,kwan setiduran,kwan berdrak n kwn stdy..oppss,stdy x termasuk ye sb ak ni jnis mls..dlm2 rmai geng kami,hnya ak je yang xpenah dpt dekan..diorang salu dpt dekan tau,ak ni pemalas,ntah cmne dpt jd geng aku..HAHA
oke,ak knal,dr sebelah kiri:nia,nana,ser n aku. :)
aku sygkan diorg,frenship kami amat2 lah rapat sebelum ni,all things we do together but now,it seems a little apart..biasalah,masing2 makin besar kn,da pndai bwk hala tuju masing2..tapi itu yang xbest nye...hurm..sedih pulak.xpe lah,yang penting,kami masih bersama biar pn dah xrapat cm dlu =[
skg kami berada di sem 5,lagi 2 sem je nk abes dip neh..rse cam hepi la pulak kn..~ngeeeeee..
tapi bila pkr balik kn,rse cm sedih pn ade sb xtau ag ble leh jpe semua2 ni smula kn... :(

dis is shafiq n nia..br je stat kapel :)
*iklan sahaja*

nia,ak harap ko xmrh ek ak letak gmb ni..HAHA..sweet je kan diorg..?well shafiq sbna nye clsmate ktorg gk,kira diorg kapel lam 2 cls yg sme la..haha.nia ni mje,kuat jeles.haha*mengumpat cket*hehe

ala,cmne ni ek,gmb ak n old fren ak xde lam lptop skg ni,ade ngn adek aku..so ak terpksa upload len kli..hehe..sori yer..c yarrrrrrr :))

1 comment: