Saturday, November 6, 2010

anak-anak angkat my mom.........

ohoiiiiiiii...pada hari kamis lepas,my mom telah mengambil 2 orang student um nilampuri sebagai ank angkat.
diorg ade wt program kt kampung saya n my mom mauh involve....well agak pelik sbnarnye ble tau my mom
mau amik adopted children neh.yela,my mom bkn suka sgt involve lam hal-hal cmni..eh yeke..?ntah..not so sure actually..kekekekeke~

diorg stay kt sni dr ari kmis smpaila mlm td,ari sbtu,6hb 11 2010..aku xsempat nk bknln ngn diorg secara formal pon n percaya atau x,br beberapa jam lpas br ak dpt tgk muka diorg.diorg bz ngn prgram diorg n as mine..aku ape lagi,bz ngn round2 kb la kn.hahaha

bek diorg tau,ramah,suka senyum..opss.diorg2 je aku ni kn.nme mereka ialah..jengjengjeng
hahahahaha...aku pon xbpe pasti ape nme diorg..mengikut sebutan adek aku*adek kandung ye*sorg bernama zaril,umo 19thn,asl negeri 9.pemalu orgnye tp murah ngn senyuman..hurm..i likeeeeeee :)

sorg ag bernama sharil or shahir or something like dat la..huhu..org klate,umo 20 n mempunyai suara yg lunak merdu...td jd imam kt msjid tok ube..org ckp dia ada darah bomoh2..ntahla,xsure..dia ni byk ckp ckit,xde la pemalu sgt.ok la.i likeeeeee it too :)

oooooooooooohhhhhh nooooooo!!!
gamba xleh nk upload lak sb card reader xleh detect da memory card...
uhhhhhhhh,menyampah gileeee ;0
xpe la,nt len kali aku upload oke....benci tol la,ada2 je mslh. >_<
jumpa lagi esk..tatatata


No comments: