Sunday, September 12, 2010

buhsan..buhsan..rye yg paling buhsan for time being..uhh


hai hai hai.
berjumpa ag ye kita,alhamdulillah,kta masih ada umo untuk sampai ke hari ini...
aduhaiii.hari ini tersangat lah boring..apa yang patut dibuat ye.. npe la semakin hari smkin buhsan..rye pn buhsan jgk..nk kuar mls,klu tamu dtg mls nk layan..hehehe
actually bes jgk sbnanye rye ni,mlm 1st rye mmg rmai gle yg dtg,smpai ruang tamu rumah 2 full..wanna see the pics..??jap eh i upload (bongoknyo ak kecek sore)



see,rmai kn manusia..nk bernafas pn susah tau..HAHA
tp xpe,atleast meriah jgk rumah i wlupn sebentar cuma :)
k lah,got to go,xtau nk mengarut pe ag dah...tata

No comments: